Loten activeren lukt niet

Het activeren van mijn loten lukt niet

Leuk dat u meedoet aan de winkelloterij! Het is een succesvolle actie en er zijn al heeeeeel veel loten geactiveerd. Er zijn dan ook veel mooie prijzen te winnen. Om deze loterij eerlijk te laten verlopen, hebben we een mooi systeem dat automatisch winnaars selecteert en die heel soms ook wat foutmeldingen geeft als u uw lot(en) wilt invoeren. Daarom hier wat uitleg.

Ik krijg een melding dat mijn lot reeds geactiveerd/niet geldig is. Wat nu?
Af en toe kan het voorkomen dat u deze foutmelding krijgt. U kunt dan het beste de browser opnieuw opstarten en de loten opnieuw invoeren. De foutmelding kan komen door een aantal dingen:

1. Het invulformulier geeft een suggestie over bijvoorbeeld uw e-mailadres. Wanneer u dan op Enter drukt om deze suggestie te accepteren, worden de lotnummers al verzonden. Doordat het systeem bepaalde gegevens mist, krijgt u de melding dat het lot niet geldig is.
2. U heeft meer dan vijf loten ingevoerd. Soms worden teveel loten op hetzelfde moment geactiveerd. Sluit de browser af en probeer alles opnieuw. Soms kan het helpen om minder loten tegelijk te activeren.
3. U heeft in uw lotnummer(s) een typefout gemaakt. Het systeem herkent het nummer niet en geeft een foutmelding.
4. U probeert reeds geactiveerde loten opnieuw te activeren. Wellicht heeft u er geen erg in dat u het lot al eerder heeft geactiveerd.

In alle gevallen is het zinvol om het even opnieuw te proberen.

Ik heb mijn loten opnieuw ingevoerd, maar krijg tóch weer een foutmelding.

Dit kan komen doordat het lot toch al eerder is geactiveerd. We raden u aan om de reeds geactiveerde loten op een andere plek te bewaren dan de loten die u nog moet activeren. U moet ze uiteraard wel allemaal bewaren, want u maakt nog kans op de bonusprijs op 29 december 2018!
Wanneer u opnieuw de foutmelding krijgt en u twijfelt hierover, dan kunt u altijd even contact met ons opnemen door een mail te sturen naar tamara@spontaan.nu.. Vermeld in de mail wat er fout ging en om welke lotnummers het gaat. Zet in de mail ook de naam waarop u de loten heeft geactiveerd. Zo kunnen wij in het systeem achterhalen of de loten goed zijn geactiveerd.